Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kan man justera flexen på atomic hawx ultra 110s?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alucardi" data-source="post: 1288408" data-attributes="member: 187728"><p>Jag är relativt nu åkare. Hade k2 bfc 100. Men dom var både 1 storlek för stora och på tok för breda. Var i Göteborg och testade pjäxor och dessa var som gjorda för mig.</p><p>Jag har bara fiskört och hjälpligt tagit mig ner på svarta innan, men började köra på lite mer förra säsongen. Men har alltid upplevt att åkningen blir sämre och sämre inte bättre och bättre efter ett par dagar. Det var alltid första eller andra dagen som var helt perfekt. Så tog tag i det i våras och åkte till skidbutiken när vi var i Idre. Så kom vi fram till att jag skulle gå ner en storlek och hade för bred läst. Kunde liksom inte ha någon styrsel alls på skidorna. Dom åkte som dom ville.</p><p>I år har vi planerat 14 dagar i fjällen på 2 resor och sen några strö dagar. Så vill verkligen har pjäxor som passar mig. Men då jag bara åkt i 3 år innan är jag osäker på vad jag ska ha. Butiken trodde 110 skulle vara bra. Men kollar jag på nätet och andra ställen får jag andra svar. Min svåger har kört skidor hela sitt liv upplever att 110 är för styvt för honom. Vi är likvärdiga i storlek och längd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alucardi, post: 1288408, member: 187728"] Jag är relativt nu åkare. Hade k2 bfc 100. Men dom var både 1 storlek för stora och på tok för breda. Var i Göteborg och testade pjäxor och dessa var som gjorda för mig. Jag har bara fiskört och hjälpligt tagit mig ner på svarta innan, men började köra på lite mer förra säsongen. Men har alltid upplevt att åkningen blir sämre och sämre inte bättre och bättre efter ett par dagar. Det var alltid första eller andra dagen som var helt perfekt. Så tog tag i det i våras och åkte till skidbutiken när vi var i Idre. Så kom vi fram till att jag skulle gå ner en storlek och hade för bred läst. Kunde liksom inte ha någon styrsel alls på skidorna. Dom åkte som dom ville. I år har vi planerat 14 dagar i fjällen på 2 resor och sen några strö dagar. Så vill verkligen har pjäxor som passar mig. Men då jag bara åkt i 3 år innan är jag osäker på vad jag ska ha. Butiken trodde 110 skulle vara bra. Men kollar jag på nätet och andra ställen får jag andra svar. Min svåger har kört skidor hela sitt liv upplever att 110 är för styvt för honom. Vi är likvärdiga i storlek och längd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kan man justera flexen på atomic hawx ultra 110s?
Tillbaka
Topp