kan man köpa svanskotskydd?

kköp vadderade "fillingar"...finns på t.ex junkyard,boardstore osv....lär finnas i "din lokala snowboard/skate butik" piiisss

ett förslag är att lära dig raila så slipper du köpa såna saker. om du ändå är inställd på att lära dig så är det väl onödigt att slänga ut 1000 spän på skydd som du inte har någon nytta för sen.

SV: kan man köpa svanskotskydd????
Av: martiiN Datum: 2005-04-03 11:28:54

ett förslag är att lära dig raila så slipper du köpa såna saker. om du ändå är inställd på att lära dig så är det väl onödigt att slänga ut 1000 spän på skydd som du inte har någon nytta för sen.
mm du va ju snygg !

va?

han måste väl ha något skydd medans han lär sig..

det är mer utmaning att raila på svanskotan..:P..prova...men kuddar är en bra ide alltså...men ...man måste ha många mammor då om de ska fylla år varannan vecka lr?

har ett par red brallor, dem är rätt sköna, men man får rikig hockey röv, så det ser konstigt ut.

klart man behöver skyd när man lär sig :) ramlar du sönder svankotan kan du inte åka mer :(

Junkyars.se Dryga 450 spänn..

Bara gå förbi någon riktig skid-/snowboardbutik så borde det finnas.

Har du vägarna förbi sthlm så säljer vi impact shorts från RED och Pro-Tec på alpint, www.alpint.com . RED har hårda plastinlägg (som går att ta ut) medans Pro-Tec bara har mjuk vaddering.

jag har köpt pro-tecs höftskydd. Men jag har aldrig slagit i svanskotan på ett rail än:P Jag kan skriva till dej sen när jag har gjort det

skaffa ett rygg skydd som skyddar svanskotan också ja ska gör det spräckte svans kotan föra året kunde inte sitta ordentligt på 3 veckor så vet hur de känns de finns på intersport och teamsportia i umeå men finns nog på andra intersport affärer utan för umeå också

Tillbaka
Topp