kan man...

kan man...
självklart! med en hel del ambition..tänk på alla dom från island som är fotbollsproffs, inte så många dock..typ samma grej..där finns ju bara is o gejsrar..

kan man...
vill ju inte vara en "mood-killer" men hur många gånger har du sett afrikaner vinna os-guld i simning?

klart du kan! satsa bara på det!

kan man...
det går väl men då kan d inte glida runt i göteborg antar jag. för att bli proffs bör man nog bo där det är snö väldigt ofta med bra backar. snaken

kan man...
nej jag har inte varit på island..men jag har sett en bild en gång..tror jag..om det nu var island..var typ is o lite snö o så..

fin jämförelse dunder! hehe!

kan man...
Fin jämförelse, men lite missvisande eftersom det finns flera simmare och simmerskor från sydafrika som vunnit båda VM och OS.

kan man...
MaxwellMurder, jag tror att du blandar ihop island med grönland. Island har fotbollsplaner och bra spelare.

Klart att Göteborg inte är det ultimata stället att bo men har man bara viljan så går allt!

kan man...
Kan Sverige bygga två egna bilmärken och dito lastbilar,kan det producera egna strids flygplan kan vi vara världsledande på enheldel annat också?

Lycka till me karriären killen!!!

kan man...
nää det är helt omöjligt att bli proffs om man kommer från götet.! Det funkar inte så.. tror inte på proffs häller det är sagor som man berättar för små skidåkare, så som snövit, jämställhet och meter vis med snö i sverige.

Tillbaka
Topp