Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
kan någon lära mig trixa och hoppa lite?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ahj" data-source="post: 139604" data-attributes="member: 44176"><p>Börja gärna med en Claspa fry. Det är ganska lätt. Hur ska man göra för att hoppa? Tog ganska lång tid för mej att luska ut men efter en dryg timme kom jag fram till det här:</p><p></p><p>1 Åk</p><p></p><p>2 Hoppa</p><p></p><p>3 Landa och åk</p><p></p><p>För att inte slå ihjäl dej behöver du 2 fingerborgar och en ganska lång glasspinne.</p><p>Stoppa ner glasspinnen i pjäxan så att ungefär en tredjedel sticker upp ovanför pjäxkanten. Den ena fingerborgen smörjer du in med Akryl och sväljer. Den andra kastar du in i skogen.</p><p>Jag lovar, det funkar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ahj, post: 139604, member: 44176"] Börja gärna med en Claspa fry. Det är ganska lätt. Hur ska man göra för att hoppa? Tog ganska lång tid för mej att luska ut men efter en dryg timme kom jag fram till det här: 1 Åk 2 Hoppa 3 Landa och åk För att inte slå ihjäl dej behöver du 2 fingerborgar och en ganska lång glasspinne. Stoppa ner glasspinnen i pjäxan så att ungefär en tredjedel sticker upp ovanför pjäxkanten. Den ena fingerborgen smörjer du in med Akryl och sväljer. Den andra kastar du in i skogen. Jag lovar, det funkar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
kan någon lära mig trixa och hoppa lite?
Tillbaka
Topp