Kanada 2021

atomicelysian

Ny medlem
Kanada 2021
Hej! Jag tänkte åka skidor i Whistler januari-februari nästa år, någon annan som har samma tanke och är sugen på att snacka ihop sig om boende etc. jag räknar inte med att jobba där :)

Fellpan

Medlem
Kanada 2021
Hallå där!
Jag vet inte om du fortfarande går i samma tankar men min plan var att dra till Revelstoke från jul/nyår till typ mars (räknar inte heller med att jobba) har kollat boende i sommar men verkar oklart om man kommer in i Kanada nu, vad tror du?

atomicelysian

Ny medlem
Kanada 2021
Hej! Jag tror tyvärr att jag delvis har lagt ner planerna på grund av hur situationen ser ut nu. Jag vet inte om det känns värt om inte systemen och klubbar etc. är öppna som vanligt där? Hur tänker du?

Fellpan

Medlem
Kanada 2021
Jag förstår. Jag är fortfarande inställd på att åka iväg men Kanada ser allt mörkare ut, ska försöka höra med boende och systemet hur de tänker då det verkar nu som att man inte får åka dit som turist. Liftkortet har sina early bird priser fram till sista september också och man kan få pengarna tillbaka fram till sista oktober men det spelar ju ingen roll om vi inte får komma dit. Så jag tänkte maila och kolla lite :)

lilye

Ny medlem
Kanada 2021
Hej! Har ni fortfarande planer på att åka? Och har ni plats över?

Fellpan

Medlem
Kanada 2021
Tjena! Jag är fortfarande lite inne på Revelstoke, jag har kontakt med ett boende men inte bokat pga omständigheterna men just nu är Kanada stängt som jag har förstått det! Men det finns absolut plats! Jag har kommit i kontakt med en kille som är astaggad på att åka och det finns lägenheter för 5 pers så plats för oss alla. Hur går dina/era tankar?

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp