Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Kanada arbetsvisum, brottsregister
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1074971" data-attributes="member: 155279"><p>Om du läser vad som står så hade du sett att de till en början godtar ett "bevis" på att du har begärt ett utdrag ur belastningsregistret. Vad detta bevis skall innehålla står ej, så det får du avgöra själv. </p><p></p><p>Jag hade gjort en skärmavbild på ditt mail du har skickat in där du begär utdraget, samt en bild på den blankett du har fyllt i digitalt eller i pappersform.</p><p>Eftersom att de endast tillåter en fil per dokument de vill ha, så får du sammanställa dessa till en pdf-fil.</p><p></p><p>Förmodligen hjälper det inte, men jag hade ringt och försökt påskyndat det hela. </p><p></p><p>Lycka till, klantskalle. ;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1074971, member: 155279"] Om du läser vad som står så hade du sett att de till en början godtar ett "bevis" på att du har begärt ett utdrag ur belastningsregistret. Vad detta bevis skall innehålla står ej, så det får du avgöra själv. Jag hade gjort en skärmavbild på ditt mail du har skickat in där du begär utdraget, samt en bild på den blankett du har fyllt i digitalt eller i pappersform. Eftersom att de endast tillåter en fil per dokument de vill ha, så får du sammanställa dessa till en pdf-fil. Förmodligen hjälper det inte, men jag hade ringt och försökt påskyndat det hela. Lycka till, klantskalle. ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Kanada arbetsvisum, brottsregister
Tillbaka
Topp