Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada - BC 2022 jan-mars
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jung" data-source="post: 1212087" data-attributes="member: 41231"><p>Det går absolut att göra billigare. Har hängt med folk som klarat sig på 30000. Jag konsumerade en hel del restaurangmat och öl. Äter man mackor i backen och lagar all mat hemma går det självklart att komma ner i pris. Jag åkte runt mkt och greja under mina säsonger vilket kostar en del. Är ni bara i Golden blir det lite billigare. Ni kan tex åka greyhound dit och lifta till backen varje dag. Det var det många som gjorde.</p><p></p><p>Det är väldigt olika när det dumpar så klart. Första vintern kom det inget dump förs i mars egentligen. -20 hela januari och sen regnade det till toppen i februari. Andra Vintern jag var där snöa det varje dag nästan. Beror på vad det är för vinter. Men det har alltid snöat satan i slutet av säsongen när jag varit där.</p><p></p><p>Om ni vill tura är Rogers pass mer än tillräckligt, otroligt stort område. Nere runt Nelson finns det väldigt rolig terräng att tura. Lite lägre berg och gles skog. Jag skulle gissa att det finns otroligt mycket runt golden också som inte jag vet om. Vi turade extremt lite, kicking berget går det att boot hika till allt man kan komma åt väldigt lätt. Bara att gå höger eller vänster och se hur långt du kommer egentligen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jung, post: 1212087, member: 41231"] Det går absolut att göra billigare. Har hängt med folk som klarat sig på 30000. Jag konsumerade en hel del restaurangmat och öl. Äter man mackor i backen och lagar all mat hemma går det självklart att komma ner i pris. Jag åkte runt mkt och greja under mina säsonger vilket kostar en del. Är ni bara i Golden blir det lite billigare. Ni kan tex åka greyhound dit och lifta till backen varje dag. Det var det många som gjorde. Det är väldigt olika när det dumpar så klart. Första vintern kom det inget dump förs i mars egentligen. -20 hela januari och sen regnade det till toppen i februari. Andra Vintern jag var där snöa det varje dag nästan. Beror på vad det är för vinter. Men det har alltid snöat satan i slutet av säsongen när jag varit där. Om ni vill tura är Rogers pass mer än tillräckligt, otroligt stort område. Nere runt Nelson finns det väldigt rolig terräng att tura. Lite lägre berg och gles skog. Jag skulle gissa att det finns otroligt mycket runt golden också som inte jag vet om. Vi turade extremt lite, kicking berget går det att boot hika till allt man kan komma åt väldigt lätt. Bara att gå höger eller vänster och se hur långt du kommer egentligen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kanada - BC 2022 jan-mars
Tillbaka
Topp