Mullman
Ny medlem
Kanada Hjälp!
Hej!
Jag och några polare funderar på att åka till Kanada i vinter. Vi tänkte att vara där 1-2 månader men har inte riktigt bestämt vart i Kanada vi vill åka än. Vi har kollat lite på Whistler men insåg att det kanske blir för dyrt så jag undrar om ni här på FR har några förslag? : ) Vi är ute efter OK afterski och lite uteliv, puder såklart och det skadar inte om det finns en park man kan jibba lite i också
Sen undrar jag om man kan lösa boende när man kommer dit eller om allt är taget om man åker i Feb-Mars t ex. Sista fråga bara måste man köpa säsongskort för 2 månader eller finns det typ "månadspass" på dessa orter? Var är ett "normalt" pris för boende och liftkort under denna tid?
Tacksam för alla svar!
MVH Mullman!
Jag och några polare funderar på att åka till Kanada i vinter. Vi tänkte att vara där 1-2 månader men har inte riktigt bestämt vart i Kanada vi vill åka än. Vi har kollat lite på Whistler men insåg att det kanske blir för dyrt så jag undrar om ni här på FR har några förslag? : ) Vi är ute efter OK afterski och lite uteliv, puder såklart och det skadar inte om det finns en park man kan jibba lite i också
Tacksam för alla svar!
MVH Mullman!
Senast ändrad: