Kashmir, Indien - januari till februari

nikekl

Ny medlem
Hej,

Hade planerat att åka till Gulmarg ca en månad i början av 2006, men då mina resekompisar hoppade av undrar jag om det finns intresse av att hänga på. Planerna var att sticka i mitten av januari till mitten av februari och det skulle kosta ca 14000 bagis (exklusive utrustning). Dock hoppade en av pga jobb, en pga högskolestudier och en fegade ur. Det har ju hänt lite i regionen, jordbävning och några pakistanska rebeller har blivit skjutna i indiska Kasmir. Men jag tänkte ändå kolla om det finns intresse att hänga på en skön puderresa?

Ni bör ha erfarenhet av off pist-åkning, kanske gjort en säsong. Inte ha något emot att hika flera höjdmeter. Och ha ett lättsam inställning på saker och ting.

Själv har jag gjort säsong i österrike, åkt en massa bräda/skidor och älskar puder. Styrde upp en resa till Iran förra säsongen. Detta är en sista utväg för att se om man kommer till Gulmarg i år. Annars får man hitta något annat.

Niklas Eklund

hej hej

Jag ska definitivt åka till gulmarg i vinter!
Jag var också i iran föra året, mest shemshak. Jag och ett par kompisar var där 6 veckor och hade helt otrolig åkning. Hade tänkt åka i mitten/slutet av januari och vara borta tills pengarna tar slut...

Tillbaka
Topp