Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Katana vs Pro Rider XXL
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 389853" data-attributes="member: 12630"><p>Har bara provkört XXL av dessa och då i storlek 194 som är rätt stort för en liten man som mig. Är en kanonbra skida om man ger fullt ös hela tiden. Vill inte sladda när det är hårt utan måste åkas på kant och det kan bli jobbigt när man är trött i benen. Nu köper man ju en dylik pjäs för puder och sånt men ni vet ju hur det blir. Med biffig menar han nog tung, hård och styv. Pro Rider är som Jarle säger mer allround och lite vänligare skida även om den oxå passar åkare med driven teknik. Båda skidorna gör sig dock bäst för enbart fullt ös. Och då menar jag ALLTID fullt ös. Vill du slappna av ibland finns lämpligare skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 389853, member: 12630"] Har bara provkört XXL av dessa och då i storlek 194 som är rätt stort för en liten man som mig. Är en kanonbra skida om man ger fullt ös hela tiden. Vill inte sladda när det är hårt utan måste åkas på kant och det kan bli jobbigt när man är trött i benen. Nu köper man ju en dylik pjäs för puder och sånt men ni vet ju hur det blir. Med biffig menar han nog tung, hård och styv. Pro Rider är som Jarle säger mer allround och lite vänligare skida även om den oxå passar åkare med driven teknik. Båda skidorna gör sig dock bäst för enbart fullt ös. Och då menar jag ALLTID fullt ös. Vill du slappna av ibland finns lämpligare skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Katana vs Pro Rider XXL
Tillbaka
Topp