Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Katana vs Pro Rider XXL
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pallepuder" data-source="post: 390218" data-attributes="member: 43629"><p>Det finns måpnga skidor som passar till det du säger, om du kan testa runt lite, bara för att nått låter bra på pappret behöver det inte vara bra för dig... men som sagt skidor som passar för det du säger tycker jag personligen är, nordica enforcer, men även den klart bredare blowern, som ligger i samma klass som katanan i mått... den e ju bred men sitter bra på hårt ändå... Kanske märks att jag har en svag punkt för nordicas supecharger serie?? =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pallepuder, post: 390218, member: 43629"] Det finns måpnga skidor som passar till det du säger, om du kan testa runt lite, bara för att nått låter bra på pappret behöver det inte vara bra för dig... men som sagt skidor som passar för det du säger tycker jag personligen är, nordica enforcer, men även den klart bredare blowern, som ligger i samma klass som katanan i mått... den e ju bred men sitter bra på hårt ändå... Kanske märks att jag har en svag punkt för nordicas supecharger serie?? =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Katana vs Pro Rider XXL
Tillbaka
Topp