Kicking Horse 4-6 veckor säsongen 07/08

• Trådstartare Trådstartare fry
  • Start datum Start datum

fry

Medlem
Hej
Jag söker liksinnade som vill spendera några veckor i Kicking Horse i vinter. Jag har tänkt mig 4-6 veckor runt februari. Det är 100% offpistskidåkning som gäller när möjlighet ges. När det inte ges åker jag hällre pist än park. Är även sugen på att gå en hel del på stighudar. Fest är lågt prioriterat men inte uteslutet. Är du liksinnad och har liknande planer? Hör av dig! Jag kan även tänka mig andra orter än Kicking Horse i Kanada. Kom med förslag. När vi är 3-4 stycken så kan vi börja leta boende och så vidare.

M.V.H Fredrik

Sjukt sugen på 4 veckor start runt jul... ingen aning om hur snön kommer vara men är enda tiden jag kan få ledigt... =(

februari som gäller för dig eller?

tjena...

sitter o spanar på o dra en sväng jag med, skulle gärna försöka komma iväg redan i januari då jag tänkte hoppa en läsperiod i skolan som e på 8 v. är på o tura en hel del. skulle vilja åka till revelstoke då de ska öppna nån ny lift i år som borde ge grymma möjligheter.
men sugen som sagt...

patrik

Hejhej!

Jag är oxå riktigt sugen på en runda till Kanada och tycker Kicking Horse låter som ett bra alternativ. Det låter även som vi är likasinnade vad gäller typ av åkning. Jag ska nog försöka att vara i Kanada från januari till slutet på mars men jag är definitivt intresserad.

/erik

Tillbaka
Topp