kicking horse?!
Jag och min kille har tänkt att flyga till calgary, köpa en bil och dra mot Kicking Horse i jan-mars. Letar fn boende och kollar flyg etc etc men så får vi ett mejl från en kompiskompis som säger att kicking horse kanske inte är det bästa alternativet.. pga många svarta backar, mycket pucklar samt lite snö (om otur).. vi åker snowboard, jag har åkt i 10 år - min kille har kört en säsong.. så vi ligger på lite olika nivåer.. kan ngn ge lite råd?! känner oss lite osäkra nu.. vi är inte ute efter partyparty men dock bra åkning!! jag har varit i fernie en säsong (älskade det, men vill prova på ett nytt berg), hur är kicking horse i jmf med fernie? många frågor, mycket tacksamma för svar! /elli