Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
kicking horse?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="niclas_bardh" data-source="post: 83351" data-attributes="member: 14394"><p>Helt klar är att Kicking kan erbjuda bra åkning. Det är ett schysst ställe och inte mycket folk, byn är ganska så sömnig men funkar. Finns typ ett par ställen att gå ut på.</p><p>Är det dåligt med snö så är det ganska så sunkigt ( men vilka orter är inte det när snön uteblir). Finns inte så mycket pist att åka utan man ska nog gilla livet utanför pisten för att trivas. Jämfört med Fernie så är det mindre fast du har längre åk än Fernie. </p><p>Personligen gillar jag K.H. och tycker det är värt att pröva, kanske inte en hel säsong men ett tag i alla fall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="niclas_bardh, post: 83351, member: 14394"] Helt klar är att Kicking kan erbjuda bra åkning. Det är ett schysst ställe och inte mycket folk, byn är ganska så sömnig men funkar. Finns typ ett par ställen att gå ut på. Är det dåligt med snö så är det ganska så sunkigt ( men vilka orter är inte det när snön uteblir). Finns inte så mycket pist att åka utan man ska nog gilla livet utanför pisten för att trivas. Jämfört med Fernie så är det mindre fast du har längre åk än Fernie. Personligen gillar jag K.H. och tycker det är värt att pröva, kanske inte en hel säsong men ett tag i alla fall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
kicking horse?!
Tillbaka
Topp