Kickinghorse

PuderLuder

Ny medlem
Kickinghorse
Är det någon som tänkt spendera denna vinter i Kickinghorse? Funderar på att åka dit men vore schyst om det är flera som tänkt åka dit o kanske styra boende, bil m.m tillsammans.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp