martin_hellgren
Medlem
Killen med skillen!
Den här är ganska sjuk!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I alla fall inte de förlamade som kan gå, de förlamade som kan trycka ifrån med benen i upphoppet och de förlamade som kan använda hela överkroppen inklusive armar för att starta rotationer...TheRbert sa:Haha, nu kan inte förlamade säga att dom inte kan roa sig med vintersporter :P
gee, nej jag trodde seriöst att han var förlamad :OOOObaztin sa:I alla fall inte de förlamade som kan gå, de förlamade som kan trycka ifrån med benen i upphoppet och de förlamade som kan använda hela överkroppen inklusive armar för att starta rotationer...TheRbert sa:Haha, nu kan inte förlamade säga att dom inte kan roa sig med vintersporter :P
om du inte insåg att han inte var det minsta förlamad skulle jag vilja dumförklara dig omgående.
för du tycker det ser ut som han inte använder benen till balans, trycka ifrån i hopp, etc? hur bra tror du det skulle gå att göra en cork 7 om dina ben slungades runt som två döda ålar?TheRbert sa:gee, nej jag trodde seriöst att han var förlamad :OOOObaztin sa:I alla fall inte de förlamade som kan gå, de förlamade som kan trycka ifrån med benen i upphoppet och de förlamade som kan använda hela överkroppen inklusive armar för att starta rotationer...TheRbert sa:Haha, nu kan inte förlamade säga att dom inte kan roa sig med vintersporter :P
om du inte insåg att han inte var det minsta förlamad skulle jag vilja dumförklara dig omgående.
han går liksom inte i början av filmen :SS
och jag syftar på de som är förlamade i benen
+1felix sa:Är det bara jag som INTE såg nå skills? Han åker pulka...
Ja det har jag.Berggrund sa:TheRbert: har du någonsin hört en funktionsnedsatt klaga på att de inte kan hålla på med vintersporter?
Killen är absolut inte förlamad.. Han är ju till och med uppe och går 2:41 in i filmen. Skulle aldrig gå att göra hälften av detta med en förlamning i underkroppen. Men de som är det har sitski vilket slår det mesta i hur jävla kul det är.
Jag tror jag håller mig till mina kära skidor och bräda.
lol,JJonas sa:Är ni dumma eller? han är ju fan grym.
vad?riccweee sa:lol,JJonas sa:Är ni dumma eller? han är ju fan grym.