Killen med skillen!

Killen med skillen!
TheRbert sa:
Haha, nu kan inte förlamade säga att dom inte kan roa sig med vintersporter :P
I alla fall inte de förlamade som kan gå, de förlamade som kan trycka ifrån med benen i upphoppet och de förlamade som kan använda hela överkroppen inklusive armar för att starta rotationer...

om du inte insåg att han inte var det minsta förlamad skulle jag vilja dumförklara dig omgående.

Killen med skillen!
baztin sa:
TheRbert sa:
I alla fall inte de förlamade som kan gå, de förlamade som kan trycka ifrån med benen i upphoppet och de förlamade som kan använda hela överkroppen inklusive armar för att starta rotationer...

om du inte insåg att han inte var det minsta förlamad skulle jag vilja dumförklara dig omgående.
gee, nej jag trodde seriöst att han var förlamad :OOOO
han går liksom inte i början av filmen :SS

och jag syftar på de som är förlamade i benen

Killen med skillen!
TheRbert sa:
baztin sa:
TheRbert sa:

gee, nej jag trodde seriöst att han var förlamad :OOOO
han går liksom inte i början av filmen :SS

och jag syftar på de som är förlamade i benen
för du tycker det ser ut som han inte använder benen till balans, trycka ifrån i hopp, etc? hur bra tror du det skulle gå att göra en cork 7 om dina ben slungades runt som två döda ålar?

ibland måste man tänka lite.

Killen med skillen!
TheRbert: har du någonsin hört en funktionsnedsatt klaga på att de inte kan hålla på med vintersporter?

Killen är absolut inte förlamad.. Han är ju till och med uppe och går 2:41 in i filmen. Skulle aldrig gå att göra hälften av detta med en förlamning i underkroppen. Men de som är det har sitski vilket slår det mesta i hur jävla kul det är.

Jag tror jag håller mig till mina kära skidor och bräda.

Killen med skillen!
Fyfan, jag hade kommit fem meter innan knäna hade sagt ifrån... Jag kan ju inte ens sitta still på knä utan att det gör klart ont :)

Killen med skillen!
Berggrund sa:
TheRbert: har du någonsin hört en funktionsnedsatt klaga på att de inte kan hålla på med vintersporter?

Killen är absolut inte förlamad.. Han är ju till och med uppe och går 2:41 in i filmen. Skulle aldrig gå att göra hälften av detta med en förlamning i underkroppen. Men de som är det har sitski vilket slår det mesta i hur jävla kul det är.

Jag tror jag håller mig till mina kära skidor och bräda.
Ja det har jag.

No shit att han i filmen kan gå ^^

har du hört om rygg och magmuskler?

va med dom som inte har tillgång till det?

Killen med skillen!
Körde kneeboard i dag och Igår så jäkla kul ! Alla borde testa och jag kan inte Heller sitta på knäna på land men på den gick det suveränt :D

Killen med skillen!
han hade väl skills men när jag ser sånt här kan jag inte förstå varför man inte lägger ner tiden på bräda eller skidor istället?

Tillbaka
Topp