Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
huvva. de låter varmt...Boreal sa:Den är för både snowboard och skidor. Så nu vet du det =) Skulle själv vilja vara med men stackars jag måste vara i Bali just den veckan och mysa =(
Okeej bra, då blir det nog en resa dit :DBoreal sa:Den är för både snowboard och skidor. Så nu vet du det =) Skulle själv vilja vara med men stackars jag måste vara i Bali just den veckan och mysa =(
vet du vilken tid det tar? tar 12 timmar ganska precis från ljusdal till gällivare. då är man ganska less sen. bara så du vet, liksomniklas_j sa:Okeej bra, då blir det nog en resa dit :DBoreal sa:Den är för både snowboard och skidor. Så nu vet du det =) Skulle själv vilja vara med men stackars jag måste vara i Bali just den veckan och mysa =(
Jag vet, men man sover väll på tåget. :Pfredrik_p sa:vet du vilken tid det tar? tar 12 timmar ganska precis från ljusdal till gällivare. då är man ganska less sen. bara så du vet, liksomniklas_j sa:Okeej bra, då blir det nog en resa dit :DBoreal sa:Den är för både snowboard och skidor. Så nu vet du det =) Skulle själv vilja vara med men stackars jag måste vara i Bali just den veckan och mysa =(![]()
Nej backen är inte öppen ännu. Det sprutas dock snö här redan, dock mest till skidspår då alla jävla landslag av någon anledning har högre prio än oss =) Däremot är det mer än en månad kvar så det är nog inga problem att få upp snö tills dess. Skulle ha kommit upp information här, men verkar inte som de andra gjort sitt jobb. Så får väl länka till hemsidan tills vidare http://www.kbk.kiruna.se/slopenopen.html .. det kommer upp mer information senare.KruxeliduX sa:wtf, har dom öppnat ngn backe där lr ?