Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja läskunnig har ja varit några år så det där har jag läst....Mermy sa:Fredag 8/12
-2 grader, 90cm snö. Kraftigt snöfall.
Saxat från www.kittelfjäll.com
2dagar gammalt men visst finns det snö :>
Och det går man ibland på, förra vintern t.ex. enligt deras beskrivning: 50cm snö, -10Micke54 sa:Ja läskunnig har ja varit några år så det där har jag läst....Mermy sa:Fredag 8/12
Därför jag frågade efter liveinfo eftersom dom är ganska duktiga på att skarva sitt snödjup i kittel, inte alltid det stämmer![]()
haha ja ja måste bara slänga in några kittel minnen från i vintras! Första gången vi åkte upp var utgångsläget typ lika, skulle vara 60cm kom fram å det såg bra ut andå fram till dikanäs ungefär där slutade snön. Var bara skridskois i ravinerna typ. Resultatet blev självklart två karatefyllor i kittelparken den helgen.The_teo sa:Och det går man ibland på, förra vintern t.ex. enligt deras beskrivning: 50cm snö, -10Micke54 sa:Ja läskunnig har ja varit några år så det där har jag läst....Mermy sa:Fredag 8/12
Därför jag frågade efter liveinfo eftersom dom är ganska duktiga på att skarva sitt snödjup i kittel, inte alltid det stämmer![]()
När jag kom dit: 0-5cm nere i dalen, gräsen framme, stenar lite här och var i backen, STENHÅRD snö, storgrova = sten. Men kul vare.
Hur som helst verkar det riktigt bra i kittel nu, så åk upp/ner, man blir aldrig besviken på kittel.
Bad gun dan is tha man :PDaniel-Forsberg sa:Kittelfjäll har den bästa försäsongen på många år, så snö finns det. Har själv åkt två helger redan och förutsättningarna för en rekord vinter finns verkligen det är redan mer snö på kalfjället än vad det var på hela förra säsongen. Hur snöförhållanden ser ut precis just nu vet jag inte men det var bar i helgen som gick och ryktet säger att snön är fin även nu, men om du verkligen vill ha en färsk rapport så slå en signal till hotellet och om du inte litar på dem ring Dan på kittelparken. Jag åker upp dit i morgon kan be någon lämna en en aktuell rapport från mig då.
På fredagen kom den inte igång förrän vid två tiden. Resten av helgen var den dock igång hela tiden. Lyxigt för oss som var tvungen att slava på kontor underfredagenjohanhedman sa:Var inte hotellliften öppen på premiären???