Kittelfjäll V.8

Kittelfjäll V.8
Hehe bra att anton93 har koll på utelivet.
Kittelfjäll är hur som helst ganska litet och väldigt isolerat. Hotellet har en sjysst bar och det är väl allt "uteliv". Men det betyder samtidigt att alla samlas där så det kan nog bli bra drag där v 8. Ha det så kul i ravinerna.

Kittelfjäll V.8
ska dit v.7. har aldrig varit där förut men jag har hört att det är mycket bra med snö där just nu! :D

Kittelfjäll V.8
Får hoppas att det dumpar tills nästa vecka, lär ju ska vara skare och uppkört nu.

Kittelfjäll V.8
Kikar lite efter folk som ska till kittel.. funderar på att dra upp i slutet av v9 fre 2 mars tror ja de är.. Bil från falun, därav gärna nån mer i bilen.. vet inte riktigt när ja kilar hemåt.. Observationer säger att det e kanon med snö.. sweet Men om nån åker dit senare i vinter från mellansverige så hojta....

Kittelfjäll V.8
Ska dit nu på lördag, är där hela vecka 9. Som de ser ut nu så kan man väl inte klaga.

OM man nu ska lita på kittelfjälls hemsida angånede snörapporter. 1.5 meter i terräng är väl inte helt fel.

Kittelfjäll V.8
Kom precis tillbaka från 4 dagar där uppe, bästa åkningen jag haft, natten till måndag dumpade det 2.5 - 3 dm där det redan låg 2-3 dm löst. Har haft snö upp på låren i två dagar och har inte kunnat sett mina skidor.

Kittelfjäll V.8
kom hem precis från åre, och ska upp till kittelfjäll nästa lördag och längtar ganska friskt. Och det stämmer tydligen med 1.5 meter :)

Tillbaka
Topp