Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Kittelfjäll v13, hur ser det ut?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bronkenstein" data-source="post: 100449" data-attributes="member: 13590"><p>Jag var på väg att åka dit vid den tiden, eller kan ha varit någon eller några veckor senare, 2003. Det året var iofs. rätt dåligt med snö överlag har jag för mig, men då var det hur som helst så lite snö i Kittel att t.o.m. personalen där rekomenderade att vi inte skulle åka dit.... Ett tipps kan därför vara att vänta lite innan du bokar! Då blir det bra mycket lättare att förutsäga snömängden.... Man kan ha tur, men man kan ha oflyt om man bokar för långt innan.... Såg i tidningen Metro i dag att Kittel just nu har mest snö av alla de Svenska skidanläggningar som listades (ca. 107cm tror jag det stod...? lite osäker...) Ha de!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bronkenstein, post: 100449, member: 13590"] Jag var på väg att åka dit vid den tiden, eller kan ha varit någon eller några veckor senare, 2003. Det året var iofs. rätt dåligt med snö överlag har jag för mig, men då var det hur som helst så lite snö i Kittel att t.o.m. personalen där rekomenderade att vi inte skulle åka dit.... Ett tipps kan därför vara att vänta lite innan du bokar! Då blir det bra mycket lättare att förutsäga snömängden.... Man kan ha tur, men man kan ha oflyt om man bokar för långt innan.... Såg i tidningen Metro i dag att Kittel just nu har mest snö av alla de Svenska skidanläggningar som listades (ca. 107cm tror jag det stod...? lite osäker...) Ha de! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Kittelfjäll v13, hur ser det ut?
Tillbaka
Topp