Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Kittelfjäll - vad är bra? Vad är mindre bra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Halvsmurfen" data-source="post: 1198377" data-attributes="member: 144956"><p>Jag var där Juldagen. Då var det 85 cm enligt SMHI. Då var det en bra bas för säsongen men puder uppe på. (Hittade knädjupt i två åk). Sedan dess har det sjunkit ihop lite men i praktiken så är basen bra nu. Så just nu skulle jag inte vara orolig i huvutaget för v12. Allt handlar om hur mycket färskt som kommer just innan eller om ni har riktigt otur och det kommer en rejäl plusgraders period innan. Det löst som finns v 10 åker jag och grabbarna upp. I övrigt instämmer jag med tidigare inlägg. Kittel kan var vara rejält flip eller flopp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Halvsmurfen, post: 1198377, member: 144956"] Jag var där Juldagen. Då var det 85 cm enligt SMHI. Då var det en bra bas för säsongen men puder uppe på. (Hittade knädjupt i två åk). Sedan dess har det sjunkit ihop lite men i praktiken så är basen bra nu. Så just nu skulle jag inte vara orolig i huvutaget för v12. Allt handlar om hur mycket färskt som kommer just innan eller om ni har riktigt otur och det kommer en rejäl plusgraders period innan. Det löst som finns v 10 åker jag och grabbarna upp. I övrigt instämmer jag med tidigare inlägg. Kittel kan var vara rejält flip eller flopp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Kittelfjäll - vad är bra? Vad är mindre bra?
Tillbaka
Topp