crilleA Medlem 2007-02-14 kittelfjäll #1 Hej! ngn som vet hur snön är i kittelfjäll nu? ska dit i helgen så skulle va kul o veta =) Hare
T Torkkeli Guest 2007-02-14 kittelfjäll #2 samma här. update plzzz :D men jag har för mig att det var 100cm i terrängen i måndags o nu står det väl 110cm på hemsidan? :D
samma här. update plzzz :D men jag har för mig att det var 100cm i terrängen i måndags o nu står det väl 110cm på hemsidan? :D
D Deleted member 50799 Guest 2007-02-14 kittelfjäll #3 crillssssss sa: Hej! ngn som vet hur snön är i kittelfjäll nu? ska dit i helgen så skulle va kul o veta =) Hare Klicka för att se resterande... får du väll se när du kommer dit :P
crillssssss sa: Hej! ngn som vet hur snön är i kittelfjäll nu? ska dit i helgen så skulle va kul o veta =) Hare Klicka för att se resterande... får du väll se när du kommer dit :P
W wwedd Ny medlem 2007-02-15 kittelfjäll #4 www.kittelfjall.com: "100cm snö i backe, 130m i terräng,varav puff,puff ca 20cm" Ska också dit i helgen, fre-tis, hoppas det kommer lite till... EDIT: Damn, enligt snöguiden här på freeride ska det ha kommit 95 cm i terrängen senaste dygnet... EDIT 2: Såg fel, det var visst 95 cm extra i backen... Senast ändrad: 2007-02-15
www.kittelfjall.com: "100cm snö i backe, 130m i terräng,varav puff,puff ca 20cm" Ska också dit i helgen, fre-tis, hoppas det kommer lite till... EDIT: Damn, enligt snöguiden här på freeride ska det ha kommit 95 cm i terrängen senaste dygnet... EDIT 2: Såg fel, det var visst 95 cm extra i backen...