Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hur ligger det till med åkningen i kittel i veckan är det bra eller har allt smält och blivit is?
funderar om man ska avboka boendet och sticka till någon annan ort?
I torsdags, fredags och lördags var det bara isigt då de va töväder i onsdags. Men vem vet, det kanske blir börjar snöa under veckan nu? (inte kollat väderprognosen för det)
Men om inte så lär det vara isigt vilket jag tycker vara ganska trist då man tröttar på att åka efter någon timme.. Så om du kan boka annat, så gör det!
Ajdå det lät inge vidare man tröttnar ju som sagt lätt på det skulle börja snöa ordentligt först på fredag
Får ta en funderare kanske man drar till gränsen eller liknande istället även om dom enligt infon bara verka ha två liftar öppna, eller någon kanske har ett bättre tips?
åk någon annan stans.. tyckte nästan synd om alla man mötte som var på väg dit, jag hade tänkt va där hela veckan men möttes av ett stenhårt berg.. så jag drog hem :P