Kitzbuhel?

LarsBengtsson

Ny medlem
Kitzbuhel?
Hej hej alla snötokar! Hoppas att uppladdningen inför vintern går bra och att ni har polerat och putsat på skidorna riktigt mycket inför vintern! Bara undrar om det är nån som ska åka till Kitzbuhel i vinter? Är det kanske nån som rent av har en plats ledig i denna underbara skidort? Är lite sugen på att få ett underbart åk i Jochberg eller röja loss lite på The Londoner...hoppas vi ses! Hälsningar Lasse

Kitzbuhel?
Been there done that. Men åk dit du kommer inte ångra dig. Jag har kontakter i förorten till kitsbul, Ett ställe som heter kirchberg helskönt finns grymma toppturer i området. Det besta av allt är att det inte är så exploaterat. Du behöver bara sitta några timmar före kabinbanan öppnar för att vara först på en powder day :) Ska dit nästa vinter och ta en titt på hannenkamm rennen jag lovar att starten får vem som helst att vilja ha blöja

Kitzbuhel?
Jag och en polare drar ner i mitten på december. Har fått jobb i Kirchberg men hoppas hitta nåt bättre i Kitzbuhl när vi kommer ner. Ha det gott /Martin

Tillbaka
Topp