Git
Ny medlem
Klä sig i skidbacken
Hej.
Har ett skidunderställ köpt på Stadium. Vad tror ni om att över det ha ett ställ i microfleece? Jag är rätt frusen av mig...
Jag har sedan ett par skalbyxor och "vanliga" termobyxor att välja på. Jackan är en "vanlig" skidjacka.
Vad brukar ni ha på er?
Se länk till stället i microfleece.
http://www.ellos.se/DetailPages/Det...tId=237459&ArticleId=563734&VariantId=2412486
Har ett skidunderställ köpt på Stadium. Vad tror ni om att över det ha ett ställ i microfleece? Jag är rätt frusen av mig...
Jag har sedan ett par skalbyxor och "vanliga" termobyxor att välja på. Jackan är en "vanlig" skidjacka.
Vad brukar ni ha på er?
Se länk till stället i microfleece.
http://www.ellos.se/DetailPages/Det...tId=237459&ArticleId=563734&VariantId=2412486