Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Klä sig i skidbacken
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Git" data-source="post: 605546" data-attributes="member: 101688"><p>Hej.</p><p>Har ett skidunderställ köpt på Stadium. Vad tror ni om att över det ha ett ställ i microfleece? Jag är rätt frusen av mig...</p><p>Jag har sedan ett par skalbyxor och "vanliga" termobyxor att välja på. Jackan är en "vanlig" skidjacka. </p><p></p><p>Vad brukar ni ha på er?</p><p></p><p>Se länk till stället i microfleece.</p><p></p><p><a href="http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=&ProductId=237459&ArticleId=563734&VariantId=2412486" target="_blank">http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=&ProductId=237459&ArticleId=563734&VariantId=2412486</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Git, post: 605546, member: 101688"] Hej. Har ett skidunderställ köpt på Stadium. Vad tror ni om att över det ha ett ställ i microfleece? Jag är rätt frusen av mig... Jag har sedan ett par skalbyxor och "vanliga" termobyxor att välja på. Jackan är en "vanlig" skidjacka. Vad brukar ni ha på er? Se länk till stället i microfleece. [URL]http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=&ProductId=237459&ArticleId=563734&VariantId=2412486[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Klä sig i skidbacken
Tillbaka
Topp