Kläder till: Armada AR6 08/09 skidan

Axelswehomie

Ny medlem
Tja!
Jag behöver tips på snygga och passande skidkläder till skidan: Armada AR6 08/09. Det jag behöver är byxor,jacka,hjälm och googels.

lewwwwwwwl.
matcha kläder med skidor.. Jaja, alla färger finns ju typ på skidan så allt funkar väl i guess

men -.- man matchar inte skidorna med kläderna ??
jacka och brallor ska matcha...
hjälm och googles ska matcha hyffsatt och lite med kläderna med bara inte satt det ser 80 tal ut typ ;P

ha som du vill (:

Pl0PPEN sa:
men -.- man matchar inte skidorna med kläderna ??
jacka och brallor ska matcha...
hjälm och googles ska matcha hyffsatt och lite med kläderna med bara inte satt det ser 80 tal ut typ ;P

ha som du vill (:
ju mer färger desto bättre - 80talet for the win :)

haha man märker att det mer och mer börjar gå åt det hållet där det är viktigare hur man ser ut i backen, än hur man åker.. matcha skidor med kläder känns ju ganska overkill och rentav jävligt töntigt.

PNyberg sa:
Viktigast är att du matchar dina bindningar med gogglestrappen...annars kommer du ramla på röven på alla rails. FACT!
Instämmer! Se även till att andra pjäxspännet nerifrån har samma färg som linsen du kör med just den dagen. Kan därför vara bra att ha ett par extra spännen i olika färger för olika linser.

det ända stället jag vet om är det nya Armada stället, det är de ända jag kan tänka mig. men det finns väll andra ställ också :)

Tillbaka
Topp