Klädmode?

• Trådstartare Trådstartare Jacob_Nykvist
  • Start datum Start datum
J

Jacob_Nykvist

Guest
Klädmode?
Tja!

Tänkte dra ner till St. Anton i början på december. Har gnetat i Norge några månader nu för att kunna köpa helt ny utrustning. Dvs ny bräda, nya brillor, mössa, jacka, byxor, handskar...

Har förstått att man absolut ska köpa brädan därnere för det är billigare. Jag undrar hur det är med kläderna, har fått uppgift om att det är ungefär samma prisläge där som här hemma. Jag undrar skiljer klädmodet sig ngt? Dvs stilen på jackorna, byxorna osv. Lite orolig att jag ska komma ner och tycka allt är fult. Men det är ingen risk eller?

Ha dé!

Klädmode?
som sagt. bräda o så är inga problem. Men kläder är det inte redigt så mycket snyggt av. Om man inte åker till Insbruck förstås.
så handla du hemma om du kan det.

Klädmode?
Mycket färger o sånt skoj. Kolla in www.ispo.com där visar det flest märkena sina nya kläder och prylar.
Men som sagt, snygga kläder går att få tag på hemma..
Ha det bra!
// Danne

Klädmode?
det finns faktiskt schysta Snowboard kläder om man är ute i god tid... typ samma snowboard märken som hemma hittar du på surfers paradise eller sno control... kolla också pete`s om du är ute efter riktigt schysta skalplagg (arc teryx, north face m.m.) kanske inte hetaste "snowboard-modet" men de har grymma funktionella grejjer... gruxet är bara att i början av säsongen så är priserna oftast minst lika höga som hemma, bästa dealen får du ju såklart om du väntar till mars eller nåt... de brukar ha en hel del kvar, 70% rabatterat...

Tillbaka
Topp