Klamydiavillan.

Klamydiavillan.
Runt 31-32 minuter in i programmet

Klamydiahuset är ju berömt alla vet vart det ligger

Nån som vet om dom lyckades få det sålt till den här säsongen ägaren höll ju på och försökte sälja den förra säsongen

Senast ändrad:
Klamydiavillan.
annars kan ni få komma hem till min klamydiavilla och få lite sköna könssjukdomar. om ni vill?

Klamydiavillan.
nice ! jag kan erbjuda gonorré, klamydia, herpes, kondylom och kanske hiv. beror på om mustafa kommer eller inte.. jag hoppas på det i alla fall, har inte haft hiv på flera år.

Klamydiavillan.
jag tar med hela släkten. det finns något för varje smak. lovar att du hittar något som faller dig i smaken, eken. jag lovar.

Klamydiavillan.
julbord i klamydiavillan.... alla är bjudna bara ni har med er starkglögg och kött. Tomten kommer inte, skorstenen är smittad.

/MVH Inneboende

see you!

Klamydiavillan.
Nån som kan upplysa mej om varför det egentligen kallas Klamydiahuset? Är det verkligen för att dom som bor där har klamydia(måste ju va dåligt på raggningsfronten för dom som bor där isåfall..)? Vi hemma hos mej diskuterade detta och e nyfikna...
Ja och så en grej till.. Får jag och en kompis komma på förfest? Vi vill se hur det ser ut..
/farbror Clara

Klamydiavillan.
nej clariella jag tror inte att dom som bor där har klamydia om jag ska vara ärlig. är det så så får jag väl inte flytta dit i vinter? klart ni får komma, som sagt, julbord den 24e! ha det braj så hasch vi.

inneboende.

Klamydiavillan.
Glömde att nämna ett av de 3 kraven....
1, glögg
2, kött
3, TOMTEMÖSSA!!

uppfyller ni alla punkter är ni mycket välkomna in på julbord som inte kommer var alikt n¨ått annat!

Klamydiavillan.
Vill bara upplysa om att det finns plats över i huset om någon skulle vara intresserad..

Jag drar mej nämligen ur.. / tidigare tänkt inneboende

Hör av er för mer info

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp