Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Klantiga saker, krascher mm!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NiclasK" data-source="post: 139292" data-attributes="member: 35837"><p>Jag klantade mig också på badhuset precis som alexander. Skulle dra en dubbel mollbergare från 1ans svikt hade </p><p>jag tänkt. Jag tog så mycket sats jag förmådde. Hoppet precis innan jag skulle dra min dubbla mollbergare så </p><p>driftade jag åt sidan och landade med hela min vikt på högerfoten. Det andra benet var långt åt vänster utanför </p><p>trampolinen. Hela min fot vek sig och det känndes som om alla tår i foten hoppat ur led. När jag kom upp ur </p><p>basängen så växte det snabbt upp 3 bölder på åvansidan av foten och det jorde för jävla ont. </p><p>Alla tår på foten var stukade men som tur var inget brutet. Foten var stor, blå och äcklig och jag kunde inte gå </p><p>på några dar. Hade sedan problem med att gå i ca. 2 veckor. Men det värsta var att det hände dagen innan jag </p><p>skulle upp och tävla i jibbacademy i sälen.</p><p>Det var jävligt klantigt men får väl skylla mig själv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NiclasK, post: 139292, member: 35837"] Jag klantade mig också på badhuset precis som alexander. Skulle dra en dubbel mollbergare från 1ans svikt hade jag tänkt. Jag tog så mycket sats jag förmådde. Hoppet precis innan jag skulle dra min dubbla mollbergare så driftade jag åt sidan och landade med hela min vikt på högerfoten. Det andra benet var långt åt vänster utanför trampolinen. Hela min fot vek sig och det känndes som om alla tår i foten hoppat ur led. När jag kom upp ur basängen så växte det snabbt upp 3 bölder på åvansidan av foten och det jorde för jävla ont. Alla tår på foten var stukade men som tur var inget brutet. Foten var stor, blå och äcklig och jag kunde inte gå på några dar. Hade sedan problem med att gå i ca. 2 veckor. Men det värsta var att det hände dagen innan jag skulle upp och tävla i jibbacademy i sälen. Det var jävligt klantigt men får väl skylla mig själv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Klantiga saker, krascher mm!
Tillbaka
Topp