Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Klantiga saker, krascher mm!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JS86" data-source="post: 139295" data-attributes="member: 34627"><p>Jag har faktiskt en till jag kan bjuda på från parken i Tärnaby!</p><p>Är rejält taggad för big jumpet och tar fart och laddar allt jag kan, precis på kicken, löser en skidan ut, jag tappar balansen och drar rakt upp istället, landar på platån, med höften på bindningen på skidan som lossnat! JÄTTESKÖNT och så gick bindningen sönder! Bara några söta tjejer som stod och tittade! Man kände sig lite dum, däremot kom det massa söta tjejer och flockades runt mig :P Så vad tar vi för lärdom av detta? Ställ in vikten rätt, men att krascha kan vara ett bra sätt att få kontakt men den där extra Söta tjejen :D</p><p></p><p>PEACE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JS86, post: 139295, member: 34627"] Jag har faktiskt en till jag kan bjuda på från parken i Tärnaby! Är rejält taggad för big jumpet och tar fart och laddar allt jag kan, precis på kicken, löser en skidan ut, jag tappar balansen och drar rakt upp istället, landar på platån, med höften på bindningen på skidan som lossnat! JÄTTESKÖNT och så gick bindningen sönder! Bara några söta tjejer som stod och tittade! Man kände sig lite dum, däremot kom det massa söta tjejer och flockades runt mig :P Så vad tar vi för lärdom av detta? Ställ in vikten rätt, men att krascha kan vara ett bra sätt att få kontakt men den där extra Söta tjejen :D PEACE [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Klantiga saker, krascher mm!
Tillbaka
Topp