Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Klantiga saker, krascher mm!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="No_Kharma" data-source="post: 139321" data-attributes="member: 33489"><p>För ett par år sedan åkte jag bräda i Tignes. Kommer med full fart nerför en backe smockad med folk. Som på de flesta skidorter så avgränsar pistörerna slutet av pisten med orangea nät för att minska åkarnas fart. Problemet i detta fall var att nätet låg precis under ett krön. Jag ligger på vänster sida av pisten när jag märker detta. Med endast 5 meter till godo märker jag näten och lägger mig på tåskär för fulla muggar. I ögonvrån ser jag en stor skidåkare komma emot mig. Jag sluter ögonen och känner en kraftig smäll mot smalbenenet. När jag öppnar ögonen ser jag skidåkaren ligga på mage två meter nedanför mig medan hans skidor parkerat under mina ben. Som tur var klarade vi oss bra bägge två...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="No_Kharma, post: 139321, member: 33489"] För ett par år sedan åkte jag bräda i Tignes. Kommer med full fart nerför en backe smockad med folk. Som på de flesta skidorter så avgränsar pistörerna slutet av pisten med orangea nät för att minska åkarnas fart. Problemet i detta fall var att nätet låg precis under ett krön. Jag ligger på vänster sida av pisten när jag märker detta. Med endast 5 meter till godo märker jag näten och lägger mig på tåskär för fulla muggar. I ögonvrån ser jag en stor skidåkare komma emot mig. Jag sluter ögonen och känner en kraftig smäll mot smalbenenet. När jag öppnar ögonen ser jag skidåkaren ligga på mage två meter nedanför mig medan hans skidor parkerat under mina ben. Som tur var klarade vi oss bra bägge två... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Klantiga saker, krascher mm!
Tillbaka
Topp