Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Klantiga saker, krascher mm!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GNygren" data-source="post: 139324" data-attributes="member: 43565"><p>Detta hände typ 03 i Kläppen. </p><p>Vi hade hängt i parken i ett par dar. Man började känna sig lite hemma, hade satt en del nya tricks. allt va på topp. Längst ner i parken fanns (finns??) en corner som skön svslutning ner till liften. Det var självklart på eftermiddagen då man bröjat bli lite trött. Jag satsade iaf stort men missbedömde. (fanns ingen brud som jag ville impa på, bara kompisarna) Brädan landade till vänster om toppen och mitt ansikte smaskigt till höger. Glider ner o skrapar upp ansiktet rätt bra måste jag medge. Minns inget förns skotern kom. han frågar om jag behöve hjälp. Tuff som jag tror att jag är nekar jag såklart. krånglar av mig brädan. tar några steg och kraschar igen. Resten av tiden där fick jag heta "killen-som-krachade-på-cornern". det var heller inte svårt att klura ut att det var jag när man såg ansiktet. Förutom det och hjärnskakningen bjöd historien på en stukad fot. tur att det finns afterski</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GNygren, post: 139324, member: 43565"] Detta hände typ 03 i Kläppen. Vi hade hängt i parken i ett par dar. Man började känna sig lite hemma, hade satt en del nya tricks. allt va på topp. Längst ner i parken fanns (finns??) en corner som skön svslutning ner till liften. Det var självklart på eftermiddagen då man bröjat bli lite trött. Jag satsade iaf stort men missbedömde. (fanns ingen brud som jag ville impa på, bara kompisarna) Brädan landade till vänster om toppen och mitt ansikte smaskigt till höger. Glider ner o skrapar upp ansiktet rätt bra måste jag medge. Minns inget förns skotern kom. han frågar om jag behöve hjälp. Tuff som jag tror att jag är nekar jag såklart. krånglar av mig brädan. tar några steg och kraschar igen. Resten av tiden där fick jag heta "killen-som-krachade-på-cornern". det var heller inte svårt att klura ut att det var jag när man såg ansiktet. Förutom det och hjärnskakningen bjöd historien på en stukad fot. tur att det finns afterski [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Klantiga saker, krascher mm!
Tillbaka
Topp