Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Klantiga saker, krascher mm!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Monis" data-source="post: 139330" data-attributes="member: 58784"><p>Jag har dragit några</p><p>Tex en gång då jag hade sjukt hög fart påväg mot liftkön och tänkte stajla lite och tvärnitade precis innan min syrra som blev en snögubbe men problemet var att jag lutade lite för mycket så jag välte över och mejade in i resten av liftkön</p><p></p><p>en annan gång så åkte jag med min syrra och jag tänkte stajla lite igen, mina skidor har inte twintip bara en liten upphöj så de går juh att åka baklänges förskigtigt... så jag jag en 180 och åkte slalom baklänges och sen störtloppet ett tag så min fart var lite för hög för mina icke twintip skidor och tänkte precis vända tillbaka men då spettar jag skidorna i en liten vindriva så skidorna stannar men inte jag...resten kan ni nog klura ut</p><p></p><p>den här har inte jag gjort men min syrras pojkvän, han gjorde en Stig Helmer...</p><p>Han välte hela J***A skidstället med svindyra skidor utanför toppstugan och det är inte populärt så vi tar till flykten och försöker klättra upp för en ca 75 grader brant brant på ca 5 meter med minst 1.5 ditblåst puder med ett antal arga göteborgare i arslet ;P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Monis, post: 139330, member: 58784"] Jag har dragit några Tex en gång då jag hade sjukt hög fart påväg mot liftkön och tänkte stajla lite och tvärnitade precis innan min syrra som blev en snögubbe men problemet var att jag lutade lite för mycket så jag välte över och mejade in i resten av liftkön en annan gång så åkte jag med min syrra och jag tänkte stajla lite igen, mina skidor har inte twintip bara en liten upphöj så de går juh att åka baklänges förskigtigt... så jag jag en 180 och åkte slalom baklänges och sen störtloppet ett tag så min fart var lite för hög för mina icke twintip skidor och tänkte precis vända tillbaka men då spettar jag skidorna i en liten vindriva så skidorna stannar men inte jag...resten kan ni nog klura ut den här har inte jag gjort men min syrras pojkvän, han gjorde en Stig Helmer... Han välte hela J***A skidstället med svindyra skidor utanför toppstugan och det är inte populärt så vi tar till flykten och försöker klättra upp för en ca 75 grader brant brant på ca 5 meter med minst 1.5 ditblåst puder med ett antal arga göteborgare i arslet ;P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Klantiga saker, krascher mm!
Tillbaka
Topp