Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Klantiga saker, krascher mm!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sajmon87" data-source="post: 139335" data-attributes="member: 57667"><p>haha, fan vad lustigt å läsa allt asså :P</p><p></p><p>Jag har gjort en snygg en i vinter.. det fanns ett litet (å då menar jag litet!) hemmabyggt hopp vid skogskanten i backen å jag fast besluten om att jag skulle hinna lära mig en 360 innan säsongen är slut försökte mig på en 180 och klarade mig hyffsat. Jag åker upp igen, åker till samma lilla hopp och tänker att jag fan i mig ska klara den här 180n nu. Jag tar lite extra fart, är självsäker och glömmer bort att koncentrera mig. Det slutar med att jag får ett skär mot skogen och kraschar baklänges in i en gran. Gör mig inget illa då jag hade ryggskyddet men jag fastnar med skidorna i granen och det första jag ser när jag vänder mig om mot skogen är en unge som står å pissar å kollar på mig helt förvånat. Bakom mig ligger ungens farsa i snön mellan nå träd. Dessvärre så har jag inte en aning om jag åkte på honom eller om han hade kastat sig på backen. :P Låter ju inte så jäkla hemskt egentligen men farsan var inte vilken farsa som helst. Han var läkare på vårdcentralen här på orten och har undersökt min rygg och mina knän ett flertal gånger :P Som tur var så kände han nog inte igen mig då jag hade hjälmen och mina goggles på mig.</p><p></p><p>Mina vänner garvar rätt mycket åt det å skämtar typ om det varje gång vi ser läkaren :P men inte fan har jag lärt mig den där jävla 360n ännu :P haha</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sajmon87, post: 139335, member: 57667"] haha, fan vad lustigt å läsa allt asså :P Jag har gjort en snygg en i vinter.. det fanns ett litet (å då menar jag litet!) hemmabyggt hopp vid skogskanten i backen å jag fast besluten om att jag skulle hinna lära mig en 360 innan säsongen är slut försökte mig på en 180 och klarade mig hyffsat. Jag åker upp igen, åker till samma lilla hopp och tänker att jag fan i mig ska klara den här 180n nu. Jag tar lite extra fart, är självsäker och glömmer bort att koncentrera mig. Det slutar med att jag får ett skär mot skogen och kraschar baklänges in i en gran. Gör mig inget illa då jag hade ryggskyddet men jag fastnar med skidorna i granen och det första jag ser när jag vänder mig om mot skogen är en unge som står å pissar å kollar på mig helt förvånat. Bakom mig ligger ungens farsa i snön mellan nå träd. Dessvärre så har jag inte en aning om jag åkte på honom eller om han hade kastat sig på backen. :P Låter ju inte så jäkla hemskt egentligen men farsan var inte vilken farsa som helst. Han var läkare på vårdcentralen här på orten och har undersökt min rygg och mina knän ett flertal gånger :P Som tur var så kände han nog inte igen mig då jag hade hjälmen och mina goggles på mig. Mina vänner garvar rätt mycket åt det å skämtar typ om det varje gång vi ser läkaren :P men inte fan har jag lärt mig den där jävla 360n ännu :P haha [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Klantiga saker, krascher mm!
Tillbaka
Topp