Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Klantiga saker, krascher mm!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ewasx" data-source="post: 227075"><p><strong>haha min är jävligt skön.</strong></p><p><strong>Jag och en polare var i kläppen för två år sedan och då hände följande:</strong></p><p><strong>Min kompis (GUSSI) bröt typ knät på något konstigt sätt så jag åkte i parken ensam när han satt i toppstugan å chillade. Med musik i öronen och trötta ögon pga extrem sömnbrist fick jag för mig att göra en 180 på en liten klle precis innan stället där alla sitter och väntar på sin tur att åka. På något underligt sätt råkar jag knäppa av mig min ena bindning så jag åker baklänges på en skida mot de 20-tal personer som väntar vid hoppet. När jag då ska vända upp får jag felskär och kraschar rakt in i en sowboardtjej. Jag kommer inte loss för min skida sitter fast under henne och hon skriker i smärta. Alla glor på mig där jag försöker göra mig smidigare än en älg(jag lyckas inte) Pricken över iet var att personen jag ramlade in i pratade engelska och med mitt chocktillstånd förstod jag inte ett ord av vad hon sa. Jag hämtade min skida och trängde mig i kön för att köra först ¨på hoppet. I inrunet så är jag nära på att ramla vilket gör att jag tappar fart och landar på platån. Det här var extremt pinsamt och jag kunde inte åka mer i parken på hela dan..........</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ewasx, post: 227075"] [b]haha min är jävligt skön. Jag och en polare var i kläppen för två år sedan och då hände följande: Min kompis (GUSSI) bröt typ knät på något konstigt sätt så jag åkte i parken ensam när han satt i toppstugan å chillade. Med musik i öronen och trötta ögon pga extrem sömnbrist fick jag för mig att göra en 180 på en liten klle precis innan stället där alla sitter och väntar på sin tur att åka. På något underligt sätt råkar jag knäppa av mig min ena bindning så jag åker baklänges på en skida mot de 20-tal personer som väntar vid hoppet. När jag då ska vända upp får jag felskär och kraschar rakt in i en sowboardtjej. Jag kommer inte loss för min skida sitter fast under henne och hon skriker i smärta. Alla glor på mig där jag försöker göra mig smidigare än en älg(jag lyckas inte) Pricken över iet var att personen jag ramlade in i pratade engelska och med mitt chocktillstånd förstod jag inte ett ord av vad hon sa. Jag hämtade min skida och trängde mig i kön för att köra först ¨på hoppet. I inrunet så är jag nära på att ramla vilket gör att jag tappar fart och landar på platån. Det här var extremt pinsamt och jag kunde inte åka mer i parken på hela dan..........[/b] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Klantiga saker, krascher mm!
Tillbaka
Topp