Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
klassresa!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskar_S" data-source="post: 23917" data-attributes="member: 15339"><p>tja jacob, brukar fixa lite resor ibland och ska även fixa en resa till till åre med min skola v.15 en lång weekend. våran resa kommer nog gå på runt 1880/skalle på 48 per utan käk o sprit. då bor vi i björnen som är billigast och i de billigaste stugorna(10-12 bäddars, vi boka 4st.). minsta stugorna för era ledare är 6 bäddars. buss och chauförr hyr vi genom åre som kommer och hämtar oss och lämnar oss, bussen har man sen ingen tillgång till under vistelsen.</p><p></p><p>vi har tre dagrs liftkort på det här priset och tyvärr verkar det inte som åre har, till skilland från många andra ställen någon grupprabatt på liftkort. jätteviktigt är att du kollar upp med din skola så dom kan ta bort momsen på resan, detta brukar göra en hel del! </p><p></p><p>det dyraste med er resa kommer bli bussen eftersom dom vanligtvis är på 50 platser och ni inte kopmmer vara så många i bussen som kan dela på pröjset. tror inte ni kommer klara en vecka på 50000 men kolla upp med bokningen i åre 0647 177 00 o prata sen med helen tror jag på gruppbokningen. </p><p></p><p>lycka till! ja lovar det är mkt mer jobb än man tror första gg men det är grymt kul!! jag kan varna för dyraräkningar i efterhand på trashade stugor! klassfetser i fjällen har ofta en tendens och bli ganska stökiga... /oskar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskar_S, post: 23917, member: 15339"] tja jacob, brukar fixa lite resor ibland och ska även fixa en resa till till åre med min skola v.15 en lång weekend. våran resa kommer nog gå på runt 1880/skalle på 48 per utan käk o sprit. då bor vi i björnen som är billigast och i de billigaste stugorna(10-12 bäddars, vi boka 4st.). minsta stugorna för era ledare är 6 bäddars. buss och chauförr hyr vi genom åre som kommer och hämtar oss och lämnar oss, bussen har man sen ingen tillgång till under vistelsen. vi har tre dagrs liftkort på det här priset och tyvärr verkar det inte som åre har, till skilland från många andra ställen någon grupprabatt på liftkort. jätteviktigt är att du kollar upp med din skola så dom kan ta bort momsen på resan, detta brukar göra en hel del! det dyraste med er resa kommer bli bussen eftersom dom vanligtvis är på 50 platser och ni inte kopmmer vara så många i bussen som kan dela på pröjset. tror inte ni kommer klara en vecka på 50000 men kolla upp med bokningen i åre 0647 177 00 o prata sen med helen tror jag på gruppbokningen. lycka till! ja lovar det är mkt mer jobb än man tror första gg men det är grymt kul!! jag kan varna för dyraräkningar i efterhand på trashade stugor! klassfetser i fjällen har ofta en tendens och bli ganska stökiga... /oskar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
klassresa!
Tillbaka
Topp