klassresa!

JWester

Aktiv medlem
klassresa!
Tja!

Jag håller på och styr upp en klassresa med min klass till åre vecka 17 nån gång....vi är 32 elever och (förmodligen:-)) några lärare...någon här som har en aning om vad det hela kan kosta, billigast möjligt, vi kan bo hur o var som helst, bara det är runt åre, resa, vad kostar den, grupprabatt på liftkort m.m....
vår budget kommer väl ligga nånstans på 50 papp, och vi ska dit en vecka...

mvh Jacob Wester

klassresa!
tja jacob, brukar fixa lite resor ibland och ska även fixa en resa till till åre med min skola v.15 en lång weekend. våran resa kommer nog gå på runt 1880/skalle på 48 per utan käk o sprit. då bor vi i björnen som är billigast och i de billigaste stugorna(10-12 bäddars, vi boka 4st.). minsta stugorna för era ledare är 6 bäddars. buss och chauförr hyr vi genom åre som kommer och hämtar oss och lämnar oss, bussen har man sen ingen tillgång till under vistelsen.

vi har tre dagrs liftkort på det här priset och tyvärr verkar det inte som åre har, till skilland från många andra ställen någon grupprabatt på liftkort. jätteviktigt är att du kollar upp med din skola så dom kan ta bort momsen på resan, detta brukar göra en hel del!

det dyraste med er resa kommer bli bussen eftersom dom vanligtvis är på 50 platser och ni inte kopmmer vara så många i bussen som kan dela på pröjset. tror inte ni kommer klara en vecka på 50000 men kolla upp med bokningen i åre 0647 177 00 o prata sen med helen tror jag på gruppbokningen.

lycka till! ja lovar det är mkt mer jobb än man tror första gg men det är grymt kul!! jag kan varna för dyraräkningar i efterhand på trashade stugor! klassfetser i fjällen har ofta en tendens och bli ganska stökiga... /oskar

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp