Klätterresa till österrike....

Marcus_Akesson

Ny medlem
Klätterresa till österrike....
Hallå där alla klättergurus. jag och några polare drar till österrike på klätterresa ikväll.!! Är det nån som vet om nån sjysst klippa eller berg i närheten av zell am see? gärna tradklättring på feta berg. men även kluriga sportklippor kan ju va kul ibland. tack på förhand!!!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp