KLICKA HÄR FFS! extrem snowboardvärld!

JonasMyren

Ny medlem
Okey! nu har då snowboardvärlden blivit helt extrem!

Kolla den här filmen ifrån superstoker.com!

den har allt!
- tripplar
- 50m rails
- extrema wallrides!
- bobb shredd!!
- shredd i fantasivärld!!! (4:47)

...
ja! den har allt ! :P t.om nöje!

enjoy it!

Senast ändrad:
Ja den var rätt superstokeande!
Ang. bräda jämfört med skidor så har väl alltid skidor legat i lä och gör det fortfarnde.

Blir dock less på hur mkt Jay-Z ska ta efter Biggie.

Senast ändrad:
Vet inte va jag ska säga, men en sak är säker, Snowboardåkningen har tagits till en nivå som folk knappt kunnat drömma om tidigare!! Det här var helt sjukt!!

Men Åka Skidor skrev ju för några år sedan att snowboard var totalt ute....nu blev jag väldigt konfunderad.

Hogizz sa:
Ja den var rätt superstokeande!
Ang. bräda jämfört med skidor så har väl alltid skidor legat i lä och gör det fortfarnde.

Blir dock less på hur mkt Jay-Z ska ta efter Biggie.
Snälla, skidåkningen har ju klart gått om brädåkningen, det vet du också. Tripplar inom skidåkning har ju funnits ett tag, kolla in TGRs anomaly t ex.

Sedan att Jay-z är slut som artist var ju ingen nyhet, det mesta efter Big Pimpin är enligt mig så kallad populärmusik, såklart med ganska många undantag men det var där han tappade sin stil. I och för sig är jag inget jay-z-fan haha. Nämen seriöst jag pallar inte hans businesstil, är han musikmogul eller rappare? Laaaaame.

"All this footage was free", sanning med modifikation precis som att filmen är från den där hemsidan. Mycket av materialet var från That's it, that's all som verkligen inte är gratis. Dock är klippen bara snodda från teaser ett och två. Även mycket annat är snott från diverse trailers/teasers för fjolårets filmer.

Förövrigt mycket konstigt att ingen här verkar ha koll på just That's it, en av fjolårets absolut bästa filmer. Teaser nr 2 var verkligen något att hänga i julgranen.

Tillbaka
Topp