Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
klumpigaste vurpan:D
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hjalles" data-source="post: 162711"><p>följande händelse utspelade sej i åre säsongen 04/05</p><p>jag stod nere i liftkön tyckte jag var hur ball som hellst tog liften upp står och softar tycker jag är hur cool som hellst plötsligt får jag ett fett felskär hamnar på magen! nu kommer det värsta! min stav fastnar i liften så jag dras med på magen... och mina byxor åker ner och jag kan inte göra nånting! så jag bara hänger kvar där i kallsipperna i kasnke nån minut.. alla skrattar som fan bakom.. nu kommer det värsta det hela utspelade sej i dubbelliften i rödkullen och jag hade ett par snygga tjejer i liftpåret bredvid ! jallafal helt plötsligt lossnar staven jag drar upp byxorna och drar störtloppställning därifrån med ett fett brännmärke på höften ( kalsongerna åkte ner lite) står i liftkön upp i bräcke.. tycker inte jag är riktigt lika cool längre... TRUE STORY detta var den värsta händelsen i mitt liv!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hjalles, post: 162711"] följande händelse utspelade sej i åre säsongen 04/05 jag stod nere i liftkön tyckte jag var hur ball som hellst tog liften upp står och softar tycker jag är hur cool som hellst plötsligt får jag ett fett felskär hamnar på magen! nu kommer det värsta! min stav fastnar i liften så jag dras med på magen... och mina byxor åker ner och jag kan inte göra nånting! så jag bara hänger kvar där i kallsipperna i kasnke nån minut.. alla skrattar som fan bakom.. nu kommer det värsta det hela utspelade sej i dubbelliften i rödkullen och jag hade ett par snygga tjejer i liftpåret bredvid ! jallafal helt plötsligt lossnar staven jag drar upp byxorna och drar störtloppställning därifrån med ett fett brännmärke på höften ( kalsongerna åkte ner lite) står i liftkön upp i bräcke.. tycker inte jag är riktigt lika cool längre... TRUE STORY detta var den värsta händelsen i mitt liv! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
klumpigaste vurpan:D
Tillbaka
Topp