JockeLundhag
Ny medlem
klumpigaste vurpan:D
vad är din klumpigaste vurpa?
själv har man ramlat i liften ett antal gångerxD
själv har man ramlat i liften ett antal gångerxD
JAg har gjort precis samma sak, det är inte så jättekul ..snowski sa:hahah...själv satt jag ner för att få fart till ett stort hopp...jag satt lite för länge och kunde sen inte resa mig upp igen. jag landade perfekt i landningen förutom att jag landa rakt på ryggen...ajaj!
Ja jag skulle ju nästan fundera på plastik kirurgi för at kunna åka skidor i åre igen om det hände mig :Dswitch_540 sa:följande händelse utspelade sej i åre säsongen 04/05
jag stod nere i liftkön tyckte jag var hur ball som hellst tog liften upp står och softar tycker jag är hur cool som hellst plötsligt får jag ett fett felskär hamnar på magen! nu kommer det värsta! min stav fastnar i liften så jag dras med på magen... och mina byxor åker ner och jag kan inte göra nånting! så jag bara hänger kvar där i kallsipperna i kasnke nån minut.. alla skrattar som fan bakom.. nu kommer det värsta det hela utspelade sej i dubbelliften i rödkullen och jag hade ett par snygga tjejer i liftpåret bredvid ! jallafal helt plötsligt lossnar staven jag drar upp byxorna och drar störtloppställning därifrån med ett fett brännmärke på höften ( kalsongerna åkte ner lite) står i liftkön upp i bräcke.. tycker inte jag är riktigt lika cool längre... TRUE STORY detta var den värsta händelsen i mitt liv!