klumpigaste vurpan:D

följande händelse utspelade sej i åre säsongen 04/05
jag stod nere i liftkön tyckte jag var hur ball som hellst tog liften upp står och softar tycker jag är hur cool som hellst plötsligt får jag ett fett felskär hamnar på magen! nu kommer det värsta! min stav fastnar i liften så jag dras med på magen... och mina byxor åker ner och jag kan inte göra nånting! så jag bara hänger kvar där i kallsipperna i kasnke nån minut.. alla skrattar som fan bakom.. nu kommer det värsta det hela utspelade sej i dubbelliften i rödkullen och jag hade ett par snygga tjejer i liftpåret bredvid ! jallafal helt plötsligt lossnar staven jag drar upp byxorna och drar störtloppställning därifrån med ett fett brännmärke på höften ( kalsongerna åkte ner lite) står i liftkön upp i bräcke.. tycker inte jag är riktigt lika cool längre... TRUE STORY detta var den värsta händelsen i mitt liv!

Senast ändrad:
switch!!! Ruzkigt. Jag lider med dig. Stor respekt för att du delar med dig. Själv hade jag för mycke snö under ena pjuxen när jag stod å flexade lite coolt i liften i år. Skidan löste ut å jag gjorde en framåtvolt. Ganska snyggt enligt de som åkte förbi mig på väg upp, själv tappade jag luften (och liften) å hade inget mer att tillägga.

den värsta vurpan det var då jag drog frontlip i backen, asså ja vurpade.
Dan därpå kom de en kille och frågade, va de du som gjorde frontflip? dålit bra du e då i så fall

hahah...själv satt jag ner för att få fart till ett stort hopp...jag satt lite för länge och kunde sen inte resa mig upp igen. jag landade perfekt i landningen förutom att jag landa rakt på ryggen...ajaj!

jag var i backen och så kom det några små ungar och fråga om jag vågade hoppa. såklart säger jag och stakar iväg. uppe i luften lägger mna på en fin grab men då lossnar skit skidan och mna får den i handen. landningen var inte sådär lyckad

Jo jag hoppade i Lunedets bigjump och körde slow 180. Jag klarar landa den men 1 sekund efter att jag landat får jag ett grymmt jälva fel skär och flyger ut från landingen och Rammar 2 granar. Det värsta är att liften går precis förbi mej där och alla skrattar så där ligger jag och kommer inte upp från den feta lössnöön .... rackarns rabalder....

Men inget tar Switch 540:D

Senast ändrad:
jag har nog ingen rolig kandidat men min krasch gick till så här:
en påskdag
skulle prov ett av bydalens "hopp" första gången för dagen,
hoppets platå är typ seriöst bara 3 meter.
glidet var ju inte direkt perfekt känner det på mig och laddar typ från liften sitter på skiderna
kommer in i "hoppet" gör en tweakad grab landar mitt på platån (flög allså typ 1,5 meter:P) har fortfarande typ tweak på skidorna och landar i mitten av plattås som sagt och båda skidorna löser ut och jag glider ner för landningen, efter kommer min kompis och gör samma sak fast på backflip när jag ligger i landningen. sen märkte han att hans skidor va inställda på typ.. ja förlite för han iaf:P

snowski sa:
hahah...själv satt jag ner för att få fart till ett stort hopp...jag satt lite för länge och kunde sen inte resa mig upp igen. jag landade perfekt i landningen förutom att jag landa rakt på ryggen...ajaj!
JAg har gjort precis samma sak, det är inte så jättekul .. :)
Fast jag flög nästan 3 meter för långt och landade ganska platt ..

tyckte också jag var skit cool stod och glänste , sen tar jag tag i ankarliften och snöret åker inte ut så det bara ryckte till och ajg flög iväg ont som fan gjorde det:P

Gött Switch!!!
Det värsta jag har gjort är nog detta:

Är i hemsedal på påsklovet 03...Jag och några kompisar står och väntar för att hoppa på ett hopp som var ganska stort. en av kompisarna frågar " ska du köra lr?" " mm det ska jag"... så jag tar fart och laddar. när jag är i luften märker jag att det är något som inte stämmer. Jag har för lite fart... jag landar precis vid platåns slut...men det är bara jag som flyger iväg och skidorna e kvar!!!....kompisarna sedan sade " fan va du flög a!!!"

Jo och sen en annan sak som var klantigt...har fått en stolslift i huvet så att jag ramlade in i ett staket typ!!! pinsamt...

sen dessutom så har jag också fastnat i ett staket...staketet låg ner på marken i en sväng och jag såg inte det så det blev tvärstopp!!!

några pinsamheter jag har blivit utsatt för...dock så har det inte varit några tjejer som har kollat

Jag gick kort en bs 180 så båda bindningarna lossnade, När brädan var längs ner i backen började jag vandra ner med mina två bindningar i handen. Tror nog att alla i lift kön stog och glodde på mig..

Jag halkade på en isfläck på vägen till liften och drog knäskålen ur led i mars 2004 varpå den säsongen var över......inte så jävla hardcore

Jag körde en switch 180 med den fetaste muten man kan tänka sej...Bara det att jag fick sidan i handen=) Mina manliga muskler tog i lite för mycket..;)

switch_540 sa:
följande händelse utspelade sej i åre säsongen 04/05
jag stod nere i liftkön tyckte jag var hur ball som hellst tog liften upp står och softar tycker jag är hur cool som hellst plötsligt får jag ett fett felskär hamnar på magen! nu kommer det värsta! min stav fastnar i liften så jag dras med på magen... och mina byxor åker ner och jag kan inte göra nånting! så jag bara hänger kvar där i kallsipperna i kasnke nån minut.. alla skrattar som fan bakom.. nu kommer det värsta det hela utspelade sej i dubbelliften i rödkullen och jag hade ett par snygga tjejer i liftpåret bredvid ! jallafal helt plötsligt lossnar staven jag drar upp byxorna och drar störtloppställning därifrån med ett fett brännmärke på höften ( kalsongerna åkte ner lite) står i liftkön upp i bräcke.. tycker inte jag är riktigt lika cool längre... TRUE STORY detta var den värsta händelsen i mitt liv!
Ja jag skulle ju nästan fundera på plastik kirurgi för at kunna åka skidor i åre igen om det hände mig :D

ett år, ja kommer nte ihåg vilket så skulle ja köra ner på transporten te olympia från bräcke, ja fick ett felskär och flög ner för avsatsen och slog huvet i en trästam som gick av...=P

jag sket på mig när jag gled mellan två megafeta kickers i åre......o de va massor av skitsnygga brudar som tittade på.....

Tillbaka
Topp