Knäckt skida, Kneissl Tanker

henke-o

Ny medlem
Knäckt skida, Kneissl Tanker
Hej!

Är det någon som råkar ha en ensam Kneissl Tanker 190cm, samma modell som på bilden, liggande så köper jag den gärna mot en billig peng. Har nämligen knäckt den ena skidan.


mvh Henrik
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp