oo117
Ny medlem
Knäckta pocket rockets! reklamation?
köpte ett par fick-raketer på skidbytarboden i mitten av oktober.
köpte dom för 2995 riksdaler vilket jag tyckte va guld eftersom dom var i princip oåkta. inte en repa eller dylikt.
enda felet var att dom hade en hyrbindning som är lika ful som den är kass.
men jag tänkte att den kan man ju byta ut så jag köpte en marker comp 1400 av en kille från sthlm, genom freeride köp&sälj.
åkte i fredags till en liten butik här i gävle som heter Seafun för Ted brukar va schysst så mina förhoppningar låg i att han skulle byta dom gratis.
men när han tog av bindningen så såg han att skidan var knäckt, o det syntes inte när bindningen satt på.
så i lördags for jag ner till skidbytarboden för o höra vad dom hade att säga om saken.
och dom trodde att jag förmodligen skulle få en reklamation att gå igenom.
så det skulle dom försöka fixa.
Just nu väntar jag på att dom ska höra av ig och berätta hur det går.
Troligtvis kommer ja få ett par splitter nya pocket rockets!
fan, då skulle jag trivas..!
köpte dom för 2995 riksdaler vilket jag tyckte va guld eftersom dom var i princip oåkta. inte en repa eller dylikt.
enda felet var att dom hade en hyrbindning som är lika ful som den är kass.
men jag tänkte att den kan man ju byta ut så jag köpte en marker comp 1400 av en kille från sthlm, genom freeride köp&sälj.
åkte i fredags till en liten butik här i gävle som heter Seafun för Ted brukar va schysst så mina förhoppningar låg i att han skulle byta dom gratis.
men när han tog av bindningen så såg han att skidan var knäckt, o det syntes inte när bindningen satt på.
så i lördags for jag ner till skidbytarboden för o höra vad dom hade att säga om saken.
och dom trodde att jag förmodligen skulle få en reklamation att gå igenom.
så det skulle dom försöka fixa.
Just nu väntar jag på att dom ska höra av ig och berätta hur det går.
Troligtvis kommer ja få ett par splitter nya pocket rockets!
fan, då skulle jag trivas..!