Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Knäskada!?! Hjälp mig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zodah" data-source="post: 305758" data-attributes="member: 48783"><p>Knän innehåller ju en massa bitar som kan gå sönder. Kan vara korsband (vet ej hur det känns själv) Jag har en broskskada, brosket under menisken, som jävlas med mig. När det hände kunde jag inte räta ut och inte heller böja helt. </p><p></p><p>tips från coachen är att besöka närmaste läkare och insistera på röntgen och magnetröntgen. Det kommer de vara ointresserade av det då det kostar en massa pengar. Det gäller att vara envis. Men det är enda sättet att vara helt säker på vad som hänt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zodah, post: 305758, member: 48783"] Knän innehåller ju en massa bitar som kan gå sönder. Kan vara korsband (vet ej hur det känns själv) Jag har en broskskada, brosket under menisken, som jävlas med mig. När det hände kunde jag inte räta ut och inte heller böja helt. tips från coachen är att besöka närmaste läkare och insistera på röntgen och magnetröntgen. Det kommer de vara ointresserade av det då det kostar en massa pengar. Det gäller att vara envis. Men det är enda sättet att vara helt säker på vad som hänt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Knäskada!?! Hjälp mig!
Tillbaka
Topp