Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Knäskada!?! Hjälp mig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dahllof" data-source="post: 305761" data-attributes="member: 44941"><p>ja är inget proffs på sånt här men va ja har fatta har man två korsband ett över och ett under, och sen tror ja att de är den understa som ryker oftast som somt är lindrigast att leva utan, inte för ja tror att de är nån större skillnad med eller utan korsband när man byggt upp musklerna.. men som sagt min farsas kompis blev av med de övre bandet(tror jag), och de är tydligen värre (rätta mig om de är fel) iaf, så han fick operera efter två år efter att han fått sitt band avslitet eftersom att benet vek sig åt fel håll ibland och de är ingen hit om man lirar fotbill som han gjorde på den tiden.</p><p></p><p>kasnek är helt ute och cyklar men de var vad ja fatta i alla fall när min goda far förklarde :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dahllof, post: 305761, member: 44941"] ja är inget proffs på sånt här men va ja har fatta har man två korsband ett över och ett under, och sen tror ja att de är den understa som ryker oftast som somt är lindrigast att leva utan, inte för ja tror att de är nån större skillnad med eller utan korsband när man byggt upp musklerna.. men som sagt min farsas kompis blev av med de övre bandet(tror jag), och de är tydligen värre (rätta mig om de är fel) iaf, så han fick operera efter två år efter att han fått sitt band avslitet eftersom att benet vek sig åt fel håll ibland och de är ingen hit om man lirar fotbill som han gjorde på den tiden. kasnek är helt ute och cyklar men de var vad ja fatta i alla fall när min goda far förklarde :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Knäskada!?! Hjälp mig!
Tillbaka
Topp