Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Knäskada!?! Hjälp mig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GotlandInteIStAnton" data-source="post: 306004" data-attributes="member: 42498"><p>Låter för mig som lekman som ett utdraget korsband. </p><p>Hade själv samma problem för ett par vintrar sen efter at en apknall tysk ramlat på mig medan jag stod på ett ben och drog nåt sanslöst dancemove på kandahar...</p><p></p><p>DEt gjorde ont som satan i fyllan men sen tänkte jag inte mer på det.</p><p>Vaknade nästa dag och kunde inte stödja på benet överhuvudtaget. Kul början på säsongen...</p><p></p><p>Den gode Doktor Markus Sprenger löste problemet med ett redigt gips och antibiotika.</p><p>Det var kanske en provisorisk lösning med tanke på att jag fortfarande lider av smärta och en känsla av att knät bara ger efter ibland. Har dock överlevt tre vintrar av ganska hårt åkande sen dess, så det är knappast livshotande.</p><p></p><p>Mitt tips är att gå till sjukan så de kan kolla upp det, kanske en operation kan vara på plats.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GotlandInteIStAnton, post: 306004, member: 42498"] Låter för mig som lekman som ett utdraget korsband. Hade själv samma problem för ett par vintrar sen efter at en apknall tysk ramlat på mig medan jag stod på ett ben och drog nåt sanslöst dancemove på kandahar... DEt gjorde ont som satan i fyllan men sen tänkte jag inte mer på det. Vaknade nästa dag och kunde inte stödja på benet överhuvudtaget. Kul början på säsongen... Den gode Doktor Markus Sprenger löste problemet med ett redigt gips och antibiotika. Det var kanske en provisorisk lösning med tanke på att jag fortfarande lider av smärta och en känsla av att knät bara ger efter ibland. Har dock överlevt tre vintrar av ganska hårt åkande sen dess, så det är knappast livshotande. Mitt tips är att gå till sjukan så de kan kolla upp det, kanske en operation kan vara på plats. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Knäskada!?! Hjälp mig!
Tillbaka
Topp