Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Knäskada!?! Hjälp mig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HAANilsson" data-source="post: 306030" data-attributes="member: 52507"><p>knäskador är inte trevligt, själv har jag ett par, tänjt ut ledband och korsband, tagit bort stora delar av meniskerna, och plockat bort lösa broskbitar.</p><p>Som många tidigare har sagt innehåller knän en hel del som kan gå sönder, vissa saker märker man direkt och andra, som mina menisker, kan det ta lång tid att förstå att det är paj.</p><p>Mitt tips till dig är att försöka få tag på en duktig idrottsskade läkare som har mycket erfarenheter av knän. Av egen erfarenhet så blir det ganska många operationer annars och det blir fan inge bättre...</p><p></p><p>hoppas att det fixar sig till det bästa</p><p>mvh Håkan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HAANilsson, post: 306030, member: 52507"] knäskador är inte trevligt, själv har jag ett par, tänjt ut ledband och korsband, tagit bort stora delar av meniskerna, och plockat bort lösa broskbitar. Som många tidigare har sagt innehåller knän en hel del som kan gå sönder, vissa saker märker man direkt och andra, som mina menisker, kan det ta lång tid att förstå att det är paj. Mitt tips till dig är att försöka få tag på en duktig idrottsskade läkare som har mycket erfarenheter av knän. Av egen erfarenhet så blir det ganska många operationer annars och det blir fan inge bättre... hoppas att det fixar sig till det bästa mvh Håkan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Knäskada!?! Hjälp mig!
Tillbaka
Topp