Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Knee binding - Funkar den?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BR" data-source="post: 985940" data-attributes="member: 125779"><p>Jag tror det är jätte bra att köra med ett ordentligt knäskydd som klarar av att stötta vid vridningar och sidopåfrestningar. För några år sedan gjorde jag en ordentlig mölla på crossen och drog av det bakre korsbandet i ett knä. Jag hade precis som native en äldre version av asterisk skyddet men med tanke på de blåmärken som jag fick där skyddet fäster på lår och smalben är jag rejält tacksam för att jag hade skyddet på mig. Vill inte tänka på hur det hade gått annars. </p><p>Har dock inte åkt skidor med skyddet, varför vet jag inte riktigt. Skall ut i garaget och prova hur det sitter med pjäxor på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BR, post: 985940, member: 125779"] Jag tror det är jätte bra att köra med ett ordentligt knäskydd som klarar av att stötta vid vridningar och sidopåfrestningar. För några år sedan gjorde jag en ordentlig mölla på crossen och drog av det bakre korsbandet i ett knä. Jag hade precis som native en äldre version av asterisk skyddet men med tanke på de blåmärken som jag fick där skyddet fäster på lår och smalben är jag rejält tacksam för att jag hade skyddet på mig. Vill inte tänka på hur det hade gått annars. Har dock inte åkt skidor med skyddet, varför vet jag inte riktigt. Skall ut i garaget och prova hur det sitter med pjäxor på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Knee binding - Funkar den?
Tillbaka
Topp